|

Kısık Işıklı Odalar

Kırık Kupa

hayatımın bütün odaları
dört duvar içinde boğazlayacaklar beni
orada fısıltılar boğuk boğuk
çığlıklarsa kesik kesik

tek başıma yaşadım ben bu odalarda
uzun boş adımlarla arşınladım onları
eski hayaletleri barındıran
odalara gelince
onlar birer kayıtsızlık odaları

ateşimin yükseldiği odalar ve bir de ötekisi
hani soğukkanlıca can vermek için içinde
yerleşmiştim oraya övgüye değer mutluluğu garip gecelerde

odalar vardır insan yarasından daha da güzel
odalar vardır size anlamsız görünür
odalar vardır yalvarılıp yakarılır içinde

kısık ışıklı odalar
hazırdırlar mutluluk dışında her şeyi karşılamaya
odalar vardır benim için sonsuz ve yer etmiş kendi kanımda
içine kan çamur girmiş odalar
...

[Aragon, 'Hayatımın Bütün Odaları', Odalar ya da Geçmeyen Zamanın Şiirleri'nden - 1969. Kaynak: Louis Aragon - Poetik Bakış | Bahadır Gülmez, s. 111-112, Akkor Kitaplar - Dünya Kitapları | İstanbul - Aralık 2004.]

Yazar: Ömer Çendeoğlu. Tarih: Çarşamba, Ekim 20, 2010. Yazı etiketleri: . Bu yazının bütün yorumlarını RSS 2.0 aracılığıyla izleyebilirsiniz.
"Kısık Işıklı Odalar" için, henüz yorum eklenmedi... Siz ekleyin lütfen.

YORUMUNUZ... LÜTFEN!

GÜNCEL YAZILAR

GÜNCEL YORUMLAR

ÇOK OKUNANLAR

KÜRESEL DEFTER'İ İZLEYİN!

Facebook

Twitter

FOTOYAZI

kureseldefter.blogspot.com worth
Blogunun değerini öğren