|

Bir Fotoğraf | Yılbaşı 2010

Yılbaşı 2010 | Taksim | İstanbul | Çekim: Ömer Çendeoğlu | © 2010

Yazar: Ömer Çendeoğlu. Tarih: Cumartesi, Kasım 27, 2010. Yazı etiketleri: , , , . Bu yazının bütün yorumlarını RSS 2.0 aracılığıyla izleyebilirsiniz.
"Bir Fotoğraf | Yılbaşı 2010" için, [1] yorum var. Çekinmeyin, siz de yorumlayın.
  1. Kardan adam ve bir çam ağacı...
    Bir direğe asılmış...
    Düşünüyorum; kaç yılbaşında yağan kar gördüm?? Ömrümde birkaç kez. Bu şehirde erken yağan kar tutmaz.
    Tutsa da kolay erir. Çok az kardan adam yapabildim.

    Yılbaşı iyi dileklerin sunulduğu gece.
    Artık koşar adım geçen ömrümde yılbaşılar çabuk gelsin istemiyorum.

    Resim 2010 da çekilmiş. Şimdi yıl 2011. "Söz uçar yazı kalır derler ya çok doğru...

YORUMUNUZ... LÜTFEN!

GÜNCEL YAZILAR

GÜNCEL YORUMLAR

ÇOK OKUNANLAR

KÜRESEL DEFTER'İ İZLEYİN!

Facebook

Twitter

FOTOYAZI

kureseldefter.blogspot.com worth
Blogunun değerini öğren